Sex steg till lyckad marknadsföring

Vi förbättrar din marknadsföring

1

Dialog

Inledande dialog där vi fastslår ert behov och hur vi går tillväga.
2

Analys

Nulägesanalys av er marknadsföring och investering.
3

Rekommendation

Utifrån vår rekommendation skapar vi en ny eller effektiviserar en befintlig medieplan.
4

Gemensam Dialog

Gemensam dialog utifrån rekommenderad medieplan.
5

Upphandling

Upphandling sker av överenskomna produkter och tjänster som vi går vidare med.
6

Uppföljning

Uppföljning av investering och medieplanen.
Vad Vi Gör

I grund och botten handlar det om att vi lyssnar på dig som kund

Vi lyssnar på de behov du har och de mål du har med ditt företagande och din marknadsföring. Vi kombinerar dina behov med vår kunskap om hur dina kunder samt potentiella kunder söker i den digitala världen. Allt för att få den bästa lösningen för dig som kund.

Hur Vi Gör

Utifrån data och statistik analyserar vi er marknadsföring

Tillsammans med vår erfarenhet och kunskap i kombination med dina behov skapar vi medieplanen. En medieplan är vårt förslag på hur ni bör marknadsföra er och efter gemensam dialog kommer vi sedan fram till vilka produkter och tjänster vi ska gå vidare med och investera i.

Läs mer

Mediestrategi

Vi jobbar för dig och tillsammans med vår kunskap i den digitala världen och efter er målsättning, tar vi fram en mediestrategi som är helt anpassad efter era förutsättningar och krav. Den hjälper vi er upphandla så att ni alltid får rätt produkter och tjänster för ert företag.

Marknadsföring

Utbudet i den digitala världen växer och förändras dagligen. Detta leder till säljare som utnyttjar er tidsbrist och okunskap i de olika medierna. Vi finns för er trygghet, att er marknadsföring alltid ska nå ut till rätt kunder för rätt kostnad.

Uppföljning

Vi säkerställer att alla medieköp som ingår i den mediestrategi vi sätter upp tillsammans levererar efter era önskemål. Här märker man största skillnaden med en mediestrategi som är utformad efter ert företag.

Du ska kunna driva ett företag utan att behöva vara expert på marknadsföring.