Skip to main content

Marknadsföring som berör

Marknadsföring som berör det innersta djupet av dig, djupare än någonsin tidigare…… if you dare!

När reklamen slutat, när filmen stannat men budskapet hänger kvar, du kan inte skaka av dig vad du känner, dina tankar cirkulerar runt det du precis har upplevt, när budskapet får dig att tänka och du ställer dig frågan vem är jag egentligen?

Ett budskap som kan förena världen i insikten…du är nog inte den du innerst inne tror, när du inser att vi alla är så lika och ditt DNA kan leda dig till ditt innersta jag, till den du egentligen är.

Jag har tidigare skrivit tusentals tecken och hundratals ord om den emotionella marknadsföringen, marknadsföring som berör oss. Jag kommer inte skriva ett långt stycke idag för jag kan inte beskriva det jag känner eller det jag upplevt utan jag kan endast uppmana dig till att ta del av upplevelsen. Få dig att reflektera och fundera över budskapet och det du känner.

Det du kommer uppleva är vad jag ser som perfektion inom reklambudskap.

Där inte produkten är i centrum, där ingen ber dig att bli påverkad utan du bara blir det.

Budskapet är tydligt och du finner länken till The DNA Journey från Momondo, mitt budskap till dig är klicka på länken nedan och ta del av budskapet.

WOULD YOU DARE TO QUESTION WHO YOU REALLY ARE?

The DNA Journey – Momondo: http://www.youtube.com/watch?v=tyaEQEmt5ls

One Comment